18 Aralık 2011 Pazar

Voodo Bebeği

Geçen haftasonu bir arkadaşımın nikahı nedeniyle Ankara'ya düştü yolum. Cuma akşamı trenle gittiğim Ankara'dan istemeye istemeye Pazar günü döndüm İstanbul'a. Ankara'ya giderken sevinen tek İstanbullu benim sanırım. Ankara'yı çok severim ben, o sakinliği, rutinliği daha güzel geliyor bana. Gerçi eskiye göre değişmiş, biraz kalabalıklaşmış sanki. Herneyse.

Ankara'da evinde kalacağım arkadaşım için kendi ellerimle minik bir hediye yapmaya karar verdim ve aşağıda gördüğünüz şirin bebek çıktı ortaya. Kalıbı internetten bulup beyaz keçeden kestim ve elimde diktim. (ne yazık ki babaannemden yadigar eski dkişi makinesini hala tamir ettiremedim)

Bebeğimin boynuna siyah yünden ince bir atkı ördüm, başına da minik bir fiyonk kondurdum. Gözlerini de siyah düğmeden yaptım. Ankara yolculuğumda bana eşlik eden bu minik bebeği, yeni arkadaşı çok sevdi. Ben de çok sevdim. Şimdi iki tane daha dikiyorum aynısından. Biri taa ABD'ye, çocukluk arkadaşıma gidecek, diğeri de pasaja :)

Siz nasıl buldunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder