8 Ocak 2012 Pazar

İşte karşınızda sevimli ninjalar!

Yeni yılın ilk postuyla karşınızdayım dostlar. Bu aralar yazmaya pek fırsat bulamıyorum ne yazık ki.
ofiste işler çok yoğun. ama arada derede birşeyler dikmeye, tasarlamaya devam ediyorum elimden geldiğince.

Dün televizyon izlerken,  aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz minik sevimli ninjaları yaptım, yine hama boncuğundan. Yiğenim bir yerde buna benzer bir kahraman görmüş ve istemişti. Ben de hem pasajım için hem de ona hediye etmek için 10 tane yaptım. Onunkileri teslim ettim ve çok beğendi. Geri kalanlar da pasajımda.

Yiğenim için yaptıklarımın arka kısmına broş iğnesi yapıştırdım ve odasının perdelerine iliştirdik bu şirin ninjaları. Pasajımdakiler ise buzdolabı magneti olarak tasarlandı, isteğe göre broş iğnesi de yapıştırılabilir.

Herkese kucak dolusu sevgiler...
sipariş için buraya tıklayabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Öok güzel olmuşlar,yeğenin güle güle kullansın canım..
    Ellerine emeklerine sağlık.
    Takibindeyim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok sevindim beğenmene. sevgiler...

      Sil